Dermags Skincare

Wednesday, October 4, 2017


DERMAGS HYDRATING MOISTUERIZER




15G- RM59.00
30G - RM99.00




7 Manfaat utama Dermags Hydrating Moisturiser :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom:

1. Melembabkan wajah

:cherry_blossom:Manfaat pelembab wajah sudah pasti adalah untuk melembabkan wajah anda. Setelah seharian berada di luar, maka kulit wajah anda mungkin akan terasa tidak selesa, sehingga anda memerlukan pelembab wajah agar kulit wajah, selalu nampak segar.

2. Mencegah kulit wajah menjadi kering

:cherry_blossom:Manfaat lainnya dari pelembab wajah adalah dapat mencegah kulit wajah anda menjadi kering. Biasanya kulit wajah yang kering akan menyebabkan tekstur kulit terasa kasar dan juga pedih ketika tergaru. Hal ini tentu dapat menyebabkan kulit wajah anda mungkin mengalami luka apabila anda menggaru wajah anda dalam keadaan kering. Maka dari itu dengan menggunakan pelembab wajah, kulit anda akan terasa lembab dan juga tidak kering, sehingga tidak akan mengalami luka ketika menggaru kulit.

3. Menutrisi kulit wajah

:cherry_blossom:Manfaat pelembab wajah juga memiliki beberapa kandungan mineral dan juga vitamin yang baik untuk kesihatan kulit wajah. Hal ini tentu saja dapat menyebabkan kulit wajah dapat ternutrisi dengan baik dan optimum. Namun demikian, untuk memperoleh kesihatan kulit wajah yang optimum kita memerlukan pola makan yang teratur dan penuh gizi, sehingga dapat lebih mengoptimumkan kesihatan dari kulit wajah anda.

4. Membersihkan wajah dari debu dan kekotoran

:cherry_blossom:Ada baiknya, untuk membersihkan wajah anda dari kotoran dan juga debu, anda dapat mencuci wajah anda terlebih dahulu. Setelah mencuci wajah anda, anda dapat mengeringkan wajah anda, kemudian sapukan pelembab. Hal ini dapat membantu menjaga kotoran dan debu melekat kembali ke wajah anda.

5. Menyegarkan wajah

:cherry_blossom:Menggunakan pelembab wajah juga memiliki manfaat yang sangat baik untuk menyegarkan wajah. Rasa yang sejuk dan juga menyegarkan, Manfaat pelembab wajah dapat dijadikan alternatif bagi anda untuk menyegarkan wajah, tanpa perlu susah mencuci muka. Selain itu, pelembab wajah juga sangat sesuai untuk digunakan tanpa perlu dibilas dengan air dan tanpa perlu menggunakan alat khusus.

6. Menghaluskan kulit wajah

:cherry_blossom:Manfaat lainnya yang dapat diperoleh dari pelembab wajah adalah dapat membantu menghaluskan kulit wajah. Kulit wajah yang lebih halus tentu saja akan sangat meningkatkan rasa keyakinan diri dan dapat membuat anda menjadi lebih menarik .

7. Mencegah penuaan awal

:cherry_blossom:Manfaat lain dari pelembab wajah adalah dapat membantu mengurangi gejala penuaan awal. Dengan menggunakan pelembab wajah secara teratur, maka anda dapat mencegah munculnya penuaan awal. iaitu kulit yang mula menjadi keriput, munculnya garis-garis pada wajah, dan juga munculnya bintik hitam pada wajah.

Saturday, September 2, 2017



TESTIMONI

Nama : Lia
Umur : 32
Lokasi : Bdr Puncak Alam
Sejarah skin care: Hanya guna pencuci muka chemical-based dr Watson.
Apa masalah depa : Kulit berminyak, berjeragat, kusam, biji kolestrol
Masa mula contact tuan/puan : kusam & berminyak
Perjalanan dengan dermag : Mula guna trial set pd awal bln April 2017. Sejak mula hanya guna cleanser, toner & serum sbb kulit sgt berminyak.Akhir Mei 2017 dah nampak perubahan positif –> muka dah kurang berminyak, kurang kusam, & biji kolestrol dah berkurang. Jeragat masih ada mungkin sbb dah bertahun ada pd muka wpun sikit2 je (dan penggunaan tak konsisten 😅😅) ..
Perasaan : Jatuh cinta pd Dermags berkali2 setiap hari, lebih2 lagi bila sapu serum. Wangi.. 😊😊
Gambar : Sebelum dan sekarang





TESTIMONI 

Nama : azwa
Umur : 30thn
Lokasi : p.pinang
Sejarah skin care:
Apa masalah depa : parut jerawat, muka kusam dan jerawat
Masa mula contact tuan/puan : bulan 6 2016….
x selesa dgn keadaan muka berminyak
Perjalanan dengan dermag : ” saya mula pakai dermags dari tahun lepas… mula2 sekali saya try yg trial pack punya..lepas tu rasa mcm ada perubahan tu yg start beli cleanser dan serum kiranya.. cleanser dah masuk botol yg ke 3..serta serum ”
Perasaan : *perasaan saya…Alhamdulillah memang sangat puas hati produk dermags. Serta sgt gembira kulit wajah dah bebas daripada masalah parut,kusam,berminyak.
Selepas ni akan trus menggunakan Dermags,produk terbaik*



Wednesday, August 30, 2017

Sunday, April 30, 2017


DERMAGS BB CUSHION
SPF 50 PA+++


DerMAGs BB Cushion SPF50 PA+++ adalah bedak asas kusyen
yang mampu untuk perlindungan secara total dari sinaran UV
selain meningkatkan keserian wajah secara semulajadi.

-> Bertindak sebagai bedak asas perlindungan wajah
-> Mencerahkan dan melembapkan wajah
-> Menutup cela, parut, jeragat, dan jerawat pada wajah
-> Membantu menganjalkan dan meremajakan kulit wajah
-> Melindungi kulit wajah secara total dari sinaran UV berbahaya
-> Membantu menjadikan muka bebas cela dan tidak berminyak
-> Membantu menaikkan keserian wajah secara semuladi

Cara penggunaan:

-> Sapukan wajah menggunakan puff yang disediakan
dan sekatakan pada keseluruhan wajah.


Urutan Penggunaan
Cleanser >> Skin Softener >> Serum >> Refining Cream >> BB Cushion

RM109.00 + POSLAJU RM10.00

FULL INFO >>>> www.dermags.info


SENARAI HARGA
DERMAGS SKINCARE


COMPLETE SET
RM429.00
[klik gambar untuk info]


BEAUTY SET
RM329.00
[klik gambar untuk info]



TRIAL SET
RM139.00
[klik gambar untuk info]


DERMAGS INTENSIVE BRIGHTENING SERUM
RM159.00
[klik gambar untuk info]


DERMAGS INTENSIVE REFINING CREAM
RM79.00
[klik gambar untuk info]


DERMAGS INTENSIVE BRIGHTENING SKIN SOFTENER
RM59.00
[klik gambar untuk info]


DERMAGS INTENSIVE BRIGHTENING CLEANSER
RM59.00
[klik gambar untuk info]


DERMAGS BB CUSHION
RM109.00
[klik gambar untuk info]



[sila klik]


hubungi stokis terdekat untuk
dapatkan konsultasi personal
dan untuk membuat pembelian

Tuesday, February 28, 2017



CARA PENGGUNAAN DERMAGS



[MACAMANA NAK GUNA DERMAGs ?]
.
Memandangkan ramai sgt yg tanya cara nak guna DERMAGs  Skincare ni, admin nak share cara penggunaan yg betul.
.
🔶DERMAGs  Intensive Brightening Cleanser🔶
.
✔Basahkan wajah anda dengan air suam dan pastikan tangan bersih.
✔Picitkan sedikit cleanser ke atas telapak tangan. Basahkan dengan air dan buihkan.
✔Oleskan secara lembut ke serata wajah dengan gerakan memijat selama kira2 seminit.
✔Bilas dengan air sejuk untuk mengecilkan liang pori yg telah terbuka dan memperbaiki peredaran darah pada wajah anda.
✔Keringkan wajah dengan tuala muka. Mesti wajah rasa fresh! 😄
✔Ikut suka nak pakai brapa kali sehari, tp 2 kali sehari masa mandi pun dah memadai.
✔If xde air suam dan air sejuk, pakai air biasa pun ok. Janji bersih. 👌
.
.
🔶DERMAGs Intensive Brightening Skin Softener🔶
.
✔Letakkan beberapa titis toner di atas kapas.
✔Ratakan secara lembut pada bahagian wajah.
✔Tepuk sedikit kawasan muka dengan telapak tangan.
✔Biarkan sapuan toner sehingga kering.
.
.
🔶DERMAGs Intensive Brightening Serum🔶
.
✔Letakkan beberapa titis (3-5) serum ke seluruh wajah dan leher.
✔Ratakan secara lembut. Jangan sental kuat2 plk muka tu ya!
✔Biarkan serapan serum pada wajah sehingga kering.
✔Digalakkan penggunaan 2 kali sehari untuk hasil yg lebih efektif (pagi lepas cuci muka dan malam sebelum tidur).
.
.
🔶DERMAGs Intensive Refining Cream🔶
.
✔Letakkan beberapa dot pada dahi, pipi, hidung dan dagu.
✔Sapukan secara nipis pada keseluruhan kulit wajah. Ingat, x perlu apply tebal2 sbb takkan beri lebih effect pon sebalikya akan rasa sticky berbanding rasa light.
✔Sapukan dan sekatakan dengan gerakan pusingan ke atas (memijat) di seluruh kawasan wajah.
✔Digunakan pada SIANG hari shj ya! 1 kali sehari.
.
.
🔶DerMAGs BB Cushion SPF50 PA++🔶
.
✔ Tekap span pada cushion.
✔Sapukan pada muka sehingga rata ke seluruh kwsn wajah secara perlahan.
.
.
🔶URUTAN PENGGUNAAN🔶
.
✔Cleanser --> Softener --> Serum --> Refining Cream --> BB Cushion
.
Harap dpt membantu anda semua ya cara penggunaan yg betul! 😄